Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

Καλώς ορίσατε!

Καλώς ορίσατε!

   Ή και Καλώς σας βρήκα! Λοιπόν... Και τώρα τι; 
    Έφτιαξα blog γιατί συνέχεια θέλω να λέω, να μιλάω, να σκέφτομαι φωναχτά... Οι φίλοι και οι συγγενείς μου με λένε πολυλογού... Φαίνεται πώς είμαι...
    Μ' αρέσουν οι άλλες εποχές, οι παλιές. Οι ιστορίες οι παλιές. Τα παραμύθια. Τα καλά παραμύθια, εκείνα που μας έλεγαν οι γιαγιάδες μας. Όχι αυτά που μας έφτασαν εδώ.
   Ξεκινάω αυτό το ιστολόγιο σε μια ιδιαίτερη εποχή για την πατρίδα μας, κάθε άλλο παρά παραμυθένια... Σε μια εποχή που όσα ξέραμε καταρρέουν. Που τα αυτονόητα φαίνονται παράλογα και τα παράλογα φυσιολογικά.Ακούω να λένε πώς ακόμα δεν έχουμε δει τίποτα, πώς τα χειρότερα έρχονται. Και αναρωτιέμαι...Πλάκα μας κάνουν; Ποια χειρότερα; Δεν έχουμε πιάσει ακόμα πάτο; Πόσοι άνθρωποι πρέπει να χάσουν τη ζωή τους για να πούμε ότι πιάσαμε πάτο και αναπόφευκτα να αρχίσουμε να ανεβαίνουμε;
   Εγώ λοιπόν, φύσει αισιόδοξος άνθρωπος, θα υποστηρίζω ότι όχι, δεν θα πάμε παρακάτω. Θα ανέβουμε, θα πετάξουμε. Και όλα θα πάνε καλά.
   Θα είμαι εδώ λέγοντας τη γνώμη μου, όσο απαισιόδοξα και αν είναι τα πράγματα, ελπίζοντας πάντα σε κάτι καλύτερο. 

Καλή περιήγηση!
Ειρήνη Τσιακίρη
19/6/2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου